Merels Dierenkliniek

  • Zijlweg68
  • 2013 DK, Haarlem

  •   023-5316033
  •   Website

Merels Dierenkliniek

Dierenarts

7

Over Merels Dierenkliniek

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

cijfer

Beoordelingen

T. Stoutjesdijk

21 maart 2014

Hele prettige sfeer, altijd het gevoel welkom te zijn. Of het nu is voor een consult, een vraag of even de hond te wegen. Het gevoel dat de artsen en assistenten tijd voor jou en je dieren neemt!

9

Woef

17 maart 2014

Zeer meelevende dierenarts en assistentes. Je wordt altijd correct te woord gestaan en je krijgt daar echt het gevoel dat ze om het dier geven. Ik zal daar zeker blijven komen!

10

Phaedra

11 februari 2014

Ik ben een aantal jaar klant geweest bij Merel. Voor een ‘pleister’ prima, voor serieuze zaken niet het juiste adres. Mijn laatste bezoek was voor een foto van de elleboog van mijn hond die kreupel was. Toen ik op de afspraak verscheen kon de foto niet gemaakt worden omdat er geen assistente was om te helpen. Beetje jammer omdat ik duidelijk had aangegeven daar voor te komen. Mocht een week (..!?…) later terug komen om de foto alsnog te maken. Daarbij zou zij twee bultjes weghalen omdat ze dan een roesje zou krijgen. Een roesje voor een foto is al helemaal niet nodig als je even de tijd neemt. Ondanks dat ik dus voor niets op deze afspraak was verschenen kreeg ik weken later wel een rekening. Omdat ik de gezondheid van mijn hond niet vertrouwde en niet een week wilde wachten ben ik op eigen initiatief naar een specialist gegaan. Vertelde daar het bovenstaande en deze was meer dan verbaast dat deze DA wilde snijden in iets waarvan ze niet wist wat het was… NOOIT DOEN! Mijn hond is heel erg ziek geworden maar heeft het door het oog van de naald overleeft. De specialist heeft een verslag naar Merel gestuurd en ik heb van hun taal nog teken vernomen over de gezondheid van mijn hond. Wat ik wel ontving was de rekening van het bezoek waar ik onverrichte zaken naar huis ben gestuurd. Eerder is mijn hond daar ook geweest voor een kleine operatie. Toen het klaar was belde ze dat ze klaar was om naar huis te gaan. Toen ik daar was, was mijn hond nog in een diepe slaap. Helemaal niet klaar om naar huis te gaan. Onderweg naar huis zakte ze door haar poten en lag midden op straat en was bijna niet wakker te krijgen. Met pijn en moeite thuis gekomen. Toen ik het aangaf zei de assistente ‘oh ik dacht dat u met de auto was’. Communicatie en empathie is in deze praktijk ver te zoeken. De telefoongesprekken die ik heb gehad met Merel over de rekening (35,00) die ik onterecht vond waren ronduit onprofessioneel en onbehoorlijk. In mijn omgeving inmiddels meer verhalen gehoord over deze kliniek. Ook daar klachten over de communicatie en de manier hoe je dan te woord wordt gestaan. Vriendin van mij wilde de dossiers van haar katten naar Harder op de wagenweg laten sturen omdat ze klaar was met Merel. De opmerking die ze kreeg was ‘oh die potten op de wagenweg’. Heel professioneel om zo over je collega’s te praten…. Kortom…. Ik raad deze dierenarts aan niemand aan. Ik denk dat je bij de dames op de wagenweg in professionelere handen bent!

3

Anonymous

21 januari 2014

Eerst waren er 2 dierenartsen, waarvan de arts die niet Merel zelf was, de beste en meest aardige was. Merel zelf idd betutellend, kleinerend, saggerijnig, onpersoonlijk en enkel bezig met het geld. Liet mij zelfs voor niets komen en toch consult aftikken. Ben over maand weg daar. Klaar mee. Ook prijzen van sommige dingen mogen best wel wat lager.

5

Liesbeth

12 januari 2014

Hele fijne dierenkliniek. Altijd even vriendelijk. Toen wij afscheid moesten nemen van onze teckel siv en bij onze poes Joep is merel bij ons thuis geweest. Niks geen stress voor onze dieren nu met onze tweede teckel gaan we ook naar Merel en als met mei de derde teckel komt zal deze ook kennis maken met Merels dierenkliniek.

10

Evie

2 januari 2013

Hele fijne dierenarts. Met mijn cavia, die bijna hotelgast was vanwege chronische klachten, ben ik altijd goed geholpen. Een keer zelfs tegen kostprijs omdat er maar 2 weken tussen de behandelingen zat ipv 2 a 3 maanden. Ook met mijn kat die uit angst en pijn agressief en volledig in paniek was, waren ze heel geduldig en zorgzaam.
Ik ben 45km weg verhuisd en kom nog steeds graag terug.

9

Anoniem

13 juni 2012

Zeer onpersoonlijke benadering van klanten. Dierenarts behandeld klanten als kleine kinderen. Hebt het idee dat je je steeds moet verantwoorden. Ik ga op zoek naar andere arts

5

Yvette

22 augustus 2011

Aardige dierenarts en assistentes!
Neemt alle tijd voor mijn hond en geeft raad met inentingen. Ook met mijn kat kwam ik hier altijd , na zijn inslapen kreeg ik een hele lieve kaart!
Wij komen hier graag zeker nu ze op de Zijlweg zitten.

8

Anoniem

4 juli 2011

Selectieve vriendelijkheid jegens klanten, in ons geval zelfs onbeschoft, dokter maakt overspannen indruk en het lijkt meer om het geld te gaan dan om dierenwelzijn. Wij komen niet meer terug.

4